Contact

Monday, July 11, 2011

jelebu ke jerebu....~




pagi semalam perjalanan ke sekolah sangat2 menyeramkan..
bukan sbb lalu kubur..
bukan sbb kene kejar ngan mat rempit..
bukan sbb lembu mati tengah jalan..
tapi sebab jerebu di udara..
seriusly sgt2 menyulitkan perjalanan kerana pandangan mata yang terhad..
lagi menakutkan bila ade motor yang x pasang lampu kat depan..
pastu kete yang memotong dari depan pastu x pasang lampu..
rasa nak tahan je kete tu pastu bagi salam pastu suh die bukak pintu kete pastu pasangkan lampu kete die..
waktu belajar memandu dulu agaknye cikgu die x ajar kot mcm mane nak on lampu tu..
tu yg diorg ni x reti nak pasang tu..
dah la..malas nk merepek dah..ngeee..
selamat beramal..=)

10 comments:

  1. yup...mintak2 sekolah diberhentikan sbb jerebu...hehe~

    ReplyDelete
  2. teruk nye jerebu.. kat mana nih???

    ReplyDelete
  3. kat bachok ni sis..sehari tu je jerebu..dua hari dah xde dah..ngee~

    ReplyDelete
  4. jelebu kt area kg den..byk2 mnum air suam tau..hehe

    ReplyDelete
  5. encik kinting org bachok ke??ngee..

    ReplyDelete
  6. aah..kat jalan bachok tu..ngee~

    ReplyDelete
  7. nani jadi cikgu lagi... chaiyok2...

    ReplyDelete