Contact

Monday, January 17, 2011

AKU INI WANITA~


kali ni sy join segmen yg dianjurkan blogger terkenal tanah air kite BEN ASHAARI..
segmen ni khas untuk kaum wanita ye..
so, blogger2 wanita di luar sana yang nak join sila KLIK SINI ye..
jom kite join ramai2..=)

syaratnye saya hanya perlu meluahkan perasaan sbg seorg wanita..more than 100 words only..

wanita...adakah aku wanita atau masih digelar seorang perempuan..
klw diperkatakan tentang wanita,
ia menjelaskan seorang yang matang..seorang yg sudah pandai menjaga diri..
seorang yang sudah boleh berfikir mana baik & mana buruk sesuatu itu..
perwatakan yg lebih menunjukkan kedewasaan diri..
namun..kadangkala aku digelar tidak matang..mungkinkah aku belum menjadi wanita..
mungkihkah fizikal sudah bergelar wanita namun mental masih keanak-anakan..
hanya perangai dan perlakuan yang masih belum betul-betul matang..
tetapi bukan setiap situasi aku berkelakuan begitu..
ade kala ketikanya..
kerana itu seorang wanita wlwpon sudah betol-betol digelar wanita masih perlukan lelaki dalam hidupnya..untuk membimbing ke jalan yang betol..
aku bersyukur kerana telah dikurniakan seorang lelaki..
yang betol-betol telah matang dari segi pemikirannya..
seorang lelaki yang mampu menyelesaikan segala masalah antara kami..
kerana aku..wanita yang lemah dan tak mampu berfikir dengan sendiri...
terima kasih Ya Tuhan..

(133words)

nasihat untuk para lelaki :: bimbinglah kami ke jalan yang benar...

2 comments:

  1. padat posting nie... nice blog... akak suka... akak follow yer...

    ReplyDelete
  2. kak ziela :: terima kasih..hehe..terharu..

    ReplyDelete