Contact

Sunday, October 24, 2010

kedah vs kelantan~

sape tgok bola mlm td??
kedah vs kelantan dan n9 vs johor fc..
sbnrnye kitorg mmg tertunggu nak tgok kedah lawan kelantan kat tv smlm..
tp alangkah kecewanya sbb tv1 tunjuk match n9 vs johor pulak..huhu..
so, tgok cerekarama lagi bagus..haha..
tajuk cerekarama mggu ni punye la panjang
"selamat datang anak-anak suamiku" yg dibintangi rita rudaini, khiriah dan fizz fairuz..

sape nak tahu dgn lebih lanjut ttg cerita ni sila klik SINI
bila iklan kitorg tukar tv1 sbb my housemate nk tgok pakwe die..



pakwe my housemate = aidil zafuan..=P

ok, skrg sy nak cite pasal perlawanan yg hangat antara kedah n kelantan..
(yeke hangat ek, boleh la kot..hehe)
perlawanan berlangsung kat di stadium sultan muhammad IV, kota bharu..
alhamdulillah xde pergaduhan yg berlaku seperti perlawanan2 yg melibatkan kelantan sblm ni..
cuma budaya melempar botol2 minuman yg masih xda kesudahan itu tetap dilakukan mereka..
Kelantan sekali lagi mengulangi pencapaian terbaiknya dalam tempoh 40 tahun apabila layak ke perlawanan akhir Piala Malaysia buat kali kedua berturut-turut setelah menyingkirkan Kedah dengan kemenangan tipis 1-0..
kepada pemain kelantan dan penyokong2 nye tahniah diucapkan..
kepada penyokong2 kedah..jangan la anda suma bersedih ye..
terima la hakikat ini..
cuba lagi tahun depan no..hehe~



gambar menunjukkan penyokong kelantan dan kedah yg sgt setiakawan..bagus2,jgn gaduh2 ye..^_^

-tamat-

6 comments:

  1. Suka sgt ye tgk bola.. akak tak minat..

    ReplyDelete
  2. bg chance kat klate je....

    ReplyDelete
  3. haha..yela tu encik akmaal...=P

    ReplyDelete
  4. kekeke.. sis pon layan cerekarama tapi lepas tu tv plak tengok sis..muehehehe.. so x tau kesudahan cerita tu cam ner~

    ReplyDelete
  5. ending sume anak2 n wife die mati sis..huhu..pastu die pon insaf..

    ReplyDelete