Contact

Thursday, October 7, 2010

bela anak angkat..~

anda sume ade x bela anak angkat??
mesti ade kan yang berhati mulia mcm tu..
artis2 malaysia pon ramai yg amik anak angkat untuk dibela..

walaupun saya masih muda..
namun itu bukan penghalang untuk saya mengambil anak angkat..
mcm misha omar tu..die pon belom kawen tapi bela anak angkat..
seorang bayi yang memerlukan kasih sayang seorg ibu..
apa salahnya saya memenuhi keperluan itu..
apa salahnya saya berkongsikan kasihh sayang dengan dia..
mencurahkan kasih sayang..

baru sehari saya jaga bayi ni..
baik budaknya..
xbanyak ragam..duk diam je..
bila lapar je die merengek sikit..
saya bahagia dengan kehadiran bayi comel ni dalam hidup saya..

saya bagi die nama Aireen..
sedap x nama tu?ngeee~
saya harap saya dapat menjaga bayi yang saya beri nama aireen ini dengan baik..
wlwpon satu hari nanti saya sudah ada anak sendiri..
namun saya tidak akan membeza2kan kasih sayang..
nak tgok x wajah baby yg saya adopt ni??


jommmm...

jeng3..ni la die baby comelku...



hahahaha...
sebenarnye saya main baby adopter je..
kat fb..
ade yg main jugak x??=P

ni gambaran permainan ni..ibu angkat kene jaga..bg makan..
bagi love..mandikan..main dgn die...ngeee~
ade sape2 nak main??klik sini

sekian...selamat mencuba..=)



2 comments:

  1. hahahaha... aduhai.. ingatkan anak angkat betol2 tadi.. game rupernye~

    ReplyDelete
  2. =P..x mampu lagi nak bela anak angkat betol2..haha

    ReplyDelete