Contact

Wednesday, May 5, 2010

i love u mak ayah...~

balik kelas td dapat panggilan tepon dr mak...

mak :: ade duit lg x ros~
i :: ade lg mak..duit yg acik bagi pon x gune lg..
mak :: ooo..ok, klw xde duit tu jgn senyap2 je..
i :: iye mak, time kasih...
tp klw nak tolong bayarkan broadband boleh jugak..hehe
mak :: aah, yg ade sampai bil kat umah ni kan..nanti mak suh ayah pg bayarkan..
i :: terima kasih ye mak..

huhu..itu lah pertanyaan yg selalu yg ditanya mak setiap kali call..rasa terharu pulak..saya sgt bertuah kerana mempunyai mereka..huhu..i love u my mum & dad..huhu..

entry ini dibuat sempena hari ibu yg akan menjelma x lame lg ni..ngeee~
"SELAMAT HARI IBU" buat ibuku yg tersayang...mmuaahhh..

p/s :: kepada acik, terima kasih bg duit..dapat bonus dr bos ek..hehe~


2 comments:

  1. waahhhh... bestnye~ dah keje nanti leh lah balas jasa mereka kan~

    ReplyDelete